آموزش فیلم برداری از محیط بازی

آموزش فیلم برداری از محیط بازی

با عرض سلام در این قسمت میخواهم نحوه فیلم برداری از محیط بازی را آموزش دهم.

شما به سه نرم افزار نیاز دارید که یکی از آنها Direct X است که تقریبا روی اکثر کامپیوترها یا لپ تاپ حتما نصب است و دو تای دیگر Open GL و خود نرم افزار فیلم برداری با نام Bandicam است . و اگر احتمال دادید هر یک روی سیستم شما نیست دانلود کرده و نصب نمایید و. من نیز به علت کمبود وقت لینک دو تای آنها را از سایت های دیگر قرار میدهم.

برای دانلود نرم افزار    Open GL    اینجا کلیک کنید .

برای دانلود نرم افزار   Direct X     اینجا کلیک کنید .

برای دانلود نرم افزار   Bandicam    اینجا کلیک کنید .

 

حال میرویم سراغ آموزش ....

ابتدا مطمئن شوید دو تا نرم افزار کمکی روی سیستم شما نصب است بعد نرم افزار Bandicam را نصب و اجرا کنید .

حال مطابق شکل پایین روی قسمت Game کلیک کنید

 

 

 

 بعد Minimize را بزنید

 

 

 

حال گیم مورد نظرتان را باز کنید و اگر مراحل بالا را درست انجام داده باشید عدد دو رقمی سبز رنگ را در گوشه بالای سمت چپ (مطابق تصویر زیر ) باید مشاهده کنید

 

 

 

بعد کلید F12 را بزنید .

 

 

 بازدن این کلید ضبط آغاز شده و رنگ عدد از سبز به قرمز تغییر می یابد (که نشان از صحیح بودن تمام مراحل قبلی خواهد داشت)

 و برای وقفه از کلید های ترکیبی Shift +F12 استفاده کنید .

  وبرای متوقف کردن کامل  Stop  کلید    F12      را بزنید

 

 و برای مشاهده فیلم ضبط شده به ترتیب زیر عمل کنید .

 

 

 

 

ترجمه شده توسط این بنده حقیر

منبع:     Bandicam.com 

 

 

 

 




:: برچسب‌ها: محیط بازی , فیلم برداری , tdgl fvnhvd hc fhcd , tdglfvnhvdhcfhcd , tdglfhcd , حل مشکل , فیلم برداری از صفحه نمایش , فیلم برداری بازی ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : اکبر اقبال جو مغانجوقی
تاریخ : جمعه 8 اسفند 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
tohid در تاریخ : 1394/4/23/akbaregbaljou - - گفته است :
لطفا بازی urban reign رو برای pc بزارید ممنون میشم چون من هر چه تلاش کردم نتونستم و چون شما یه سایت عالی و پر سرعت دارید ازتون خواهش میکنم این بازی رو بزارید لطفا!! از سایتتون انتضار دارما من منتظر خبرتونم
پاسخ مدیر سایت: شما لطف دارید اما متاسفانه نرم افزار مبدل برای ps2 هنوز وجود نداره و تنها کاری که میتونم برایتان بکنم راهنمایی تان بکنم که بازی را با شبیه ساز و هر بار به صورت موقت در کامپیوتر اجرا کنید سربلند و موفق باشید

<-CommentGAvator->
tohid در تاریخ : 1394/3/12/akbaregbaljou - - گفته است :

من نمیتونم open Gl رو دان کنم راهنمایی کنننننییییییددددددد
پاسخ:با عرض سلام لینک دانلود بررسی شد ، احتمالا شما بر روی دانلود پر سر عت کلیک کرده اید که باید روی کم سرعت کلیک میکردید اگر باز هم نتوانستید دانلود کنید از جستجوی گوگل و در نتیجه دانلود از سایت دیگر امتحان کنید . اگر باز هم نتوانستی به من ایمیل بده تا برایتان ارسال کنم با تشکرچشمک



نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: